Diari d'un professor a NY: serà un recull de les meves observacions, pensaments i emocions de una aventura que m'ha portat a New York a fer de professor. Diari d'un professor a NY: será una colección de mis observaciones, pensamientos y emociones de una aventura que me ha llevado a New York a trabajar como profesor. Diari d'un professor a NY: will be a collection of observations, thaugts and emotions of an adventure that brought me to New York to work as a teacher.

Sunday, November 28, 2004

Pq no escriu?

No ho sé. Molta feina a estones. Poca feina i ganes de sortir a conèixer més NY en altres estones...

Algunes persones m'han escrit dient: " vaaaaa... que fa molts dies que no dius res....."
altres dient que van perdre l'adreça.... i en mirar contesten el mateix: "Fa molt que no dius res..."

en fi, durant la setmana hi torno i cap al dimarts o dimecres hi haurà quelcom.

Dir que vaig anar a veure el Barça - Madrid a un bar on hi havia unes 300 persones, samarretes, bufandes... la veritat més blanques que blaugrana... no obstant no sé ben bé per que però mira, ves per no van estar calladets els del Madrid...
Hem fet 4 dies de festa... i que demà dilluns hi tornem.
Dimarts vaig a veure un partit de la NBA.

D'aquí a 19 dies venen els pares em fa molta molta il.lusió, la segona vegada que venen al continent americà. La primera per anar a veure la Tina i la segona per que el nen treballa de professor a NY..... i el dia 27 en marxar ells arriben uns amics.... 7 en total.

Petons, sempre.

Des de Nova York, Quil.li Ruiz.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home