Diari d'un professor a NY: serà un recull de les meves observacions, pensaments i emocions de una aventura que m'ha portat a New York a fer de professor. Diari d'un professor a NY: será una colección de mis observaciones, pensamientos y emociones de una aventura que me ha llevado a New York a trabajar como profesor. Diari d'un professor a NY: will be a collection of observations, thaugts and emotions of an adventure that brought me to New York to work as a teacher.

Monday, September 13, 2004

La nit abans....

Demà comença el curs.

Estic una mica nerviós. Sóc el profe. A un institut del Bronx. El meu anglès no és notable això segur. Demà començaré a saber si és suficient o no.

A veure. Nerviós però sabent que he de fer com a mínim el primer dia.

Me´n vaig a dormir.

A veure si demà a la tarda nit tinc més temps.

Sigui com sigui seran, per sort tres dies. Hi ha un pont, que és una festa jueva que es celebra a tota la ciutat. Així doncs, tres dies i un pont de quatre.

Hasta la Victoria Siempre!!

Q.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home